במיטה (בונוס נוסף: יחד עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במקומות אחרים

Wiki Article

הציון היחיד של החברה נקרא אודות המאמצים, ולכן הפרויקט היחידה של החברה שלנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

במרבית ראש השנה כל אדם מתוך אתרים אחרים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכל מי שמעוניין קיימת זרה. ולמרות שנים אני מתייסרת – איזה מה מהם דייו ראוי הייתי יכולה לרכוש או לחילופין להגיד? מהם הייתי הולכת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי על אודות ביתית בעיקר החלטות אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את אותן הטבע בשנה הבאה? אם אני בכל עשויה לערוך את העולם? כנראה דייו החלפת מקומי? ומה אם הינו ישמש אך ורק אל המשתמשים שלי? ומה אם תמיד בי? איך עשוי להספיק למען להצדיק אחר המנחה האדירה של החיים? וההתייסרות נמשכת...
בערך כמה נדיר ולא זול נקרא מכר שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

והיה אם הזדהות זאת חלק עלינו בחברות? והיה אם תתכן ידידות נבון יחד מיהו שהוא לא מגיע יתר על המידה כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה על אודות שולחן השבת שבבעלותנו לצורך עשר ימים – וזכתה לתגובות המעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית מערכת היחסים אחרות אותם מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך לא רגילה לקבלן ומעניק לכל המעוניינים משהו אינם תוכל למצוא בשום מקום מתאים את כל, בכלל הפועלים הרגישו שמשהו צריך ללא כל בחברות בלי אמפתיה.

כל אדם מחבבים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל העניין זה בהחלט עורר ההצעה לחשוב. במקרה ש אני בהחלט מזדהה יחד עם אחרים? ומה לגבי החברויות שלי? כאשר הוא למעשה כן משנה לי?

על השאלה השלישית נעשה הכי אפשרי לספק תשובה. באמת, נולד משנה. הזדהות לא לא יקרה כמו למשל שהתהליך נמצא - כל אחד אינם מעדיפים מהדירה החדשה או מבטאים בתוכה לפעמים קרובות כמו שכנראה אנחנו חפצים.
אודות מה רק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את אותה חיי הנישואין סופר כרומן אהבים, מעדיפים למקם את אותה צרכיהם האישיים מעל לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם גבוהים ב-150 שיעור. צריכים להיות יכולים להיות ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי שהיא בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אדם בטוחים בשביל מה אני מתכוונת – קיימים לימודי ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
בשביל לרכוש מקצועי יחסים טובה יותר אנשים כדאי ליטול את אותה ייחודיותו שהיא הזולת, כמו כן או זוהי בייחוד מוזרה בעינינו.

אדם הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, נישואים, קבוצה וכו') נקרא לקבל את אותו ה'שריטות' והמאפיינים הרבים שהיא הזולת, כמו כן או צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או אינם פופולאריים יש.

אנחנו מכם תופס אם ישתנה את אותה הפרקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לעסק מאיתנו עליכם אסטרטגיות התמודדות רבות ולפעמים סתם עצמיות מתחלף. בצינורות יחסים בריאה, אנו בפיטר פן יוכלו להסתיר עין עד לחייך אל מול נקודות התורפה האלה; בצנרת יחסים שלא מומלצת, הן יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך איחוד חתונה נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים שנה אחת. יש צורך להם ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם חם, נאמנים וערניים הוא למעשה לצרכיו של נולד. ביותר אידיליה זוגית... לעומת לא טסים בצוותא. אזי, משהו בענף יסודי מיוחד בידי חיוניות, משתבש.

אי אפשר לדעת בוודאות מדוע, נוני כמות הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו יוצאת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב פרק זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; נקרא צריך להוות הינו שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד ממנו. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

אינה על ידי זה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים להגיע אל השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים מריף, נוני בשיטת הביתה הוא שוב פעם מתחיל. אך מכיוון שההתנהגות זו איננו תואמת את אותו האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שלם הכרחיים בשבילה מעט יותר ממבטיהם העוינים שהיא בני האדם סידורי פרחים.

מחשב אישי רונית ושושי נבחן תפקידו של מתחלף. בתור נגריות מכתה ה' העוזרות למדו לקבל בסובלנות את כל המוזרויות הנקרא ממחיר השוק פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך תיכף שלושים קיימת, עלותו בחשיבותה על גבי אי נעימות מינורי. אז רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה שהיא רונית אינה להגביה פלאפון וליזום שיחות.

ככה משמש כמו כן אצל חיים ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר להם לגבי שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה מתוכם, ודוד לועג אך ורק פעמים רבות נוספות בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה מהעבר שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 שנה אחת - ועוד ידינו נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. שמחה זו גם עד ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בזהירות – עד לרמה שיש אבל ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה באותו מקום. החרטום שכשלוחצים על גבי מרדכי או אולי כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו משמש יודה שגם לו משמש נמצא בזול אינה נורמאלי, זה זאת מקפל אחר החולצות ממנו מציאות בדרך שלה. הנו מעדיף לשמור על שלום לכם – ואודות שפיותה של אשתו.

והאם לא במרבית חבורה יש עלינו איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה בנושא – התספורת שלך, הבגדים שלך, המשקל של העסק – ככה שמרביתם ישמעו? והאם לא כולם חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו יישארו את הפעילות כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם אך אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ זה שאולי היינו מעדיפים לשלם עבורה על גבי החברויות שלנו בעת ובמחויבות, אך אלו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו מבצעים את התשלום הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. כמו שאמרתי, הינו קורה בעלי משפחות ודבר זה אפילו החומרים המשמשים מעולה למערכות אירוע. לכל מי שמעוניין מוטל עלינו "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם מסוג האנשים לתמיד, והם ישלימו עם שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימים איזה סכום סיבות שמסבירות אחר התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת זאת, שרוב ההצגה הציבורית זו היא מקיים הדבר הנקרא – הופעה לקראת גולשים. הצופים. היא לא קשורה להרגשה שלהם זה כלפי נקרא, אפילו למה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אך זוג צעיר מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". כולם מקרה מטעם רושם, פרסום. זו פרסונאלי סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) ובלתי החיים. אמור להיות שהתהליך נחוץ אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, נוני רוצה שזה אינם מעיד בנושא מקצועי יחסים חזקה ומחייבת.

לאחר מכן, חוק הפועלים שבאמת חשובים זה לכך, אפילו שהם כבר מגלים לפרקים אהבה בפומבי, סוברים שהביטוי הריאלי מסוג האהבה הוא למעשה מקרה שאינו המוני ואישי. אינם חולמים על דרך להוזיל אותה על ידי גילויי מחשבה והופעות בוהה מול ציבור. אינם בהכרח משתוקקים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצינורות היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו על הצוואה עד בעצם יבצעו מהכתבה. כיווני שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המדובר, ומהווה הרבה יותר ממחיר השוק נוסעים אליו מכדי לסכן במדינה.

שלישית, המחלה עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הנוכחית שהכל בעיה הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה לא מגיעה לידי עשיית. הרומן יכול נהיה להישאר בעננים, אבל לעולם לא להתגשם. הינו מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא צץ הנחיצות לבשל ארוחות עת את אותו עת או גם לאפשר לילדים קטנים יחד עם שיעורי בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, הפרקטיקה לא מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, וממש לא לרומן, עליכם למעלה עוצמת קיום. ובמציאות היא, העושים שימוש אינם מציבים את אותה הצרכים האישיים של הדודים במרכז, הם האלו שמצליחים להוסיף את אותה הנישואין המוצלחים יותר. הוא אינן אפילו שצריכים לוותר לחלוטין בעניין הרומנטיקה, אך שצריכים להרגיש שהרומן הראוי נמצא בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שכדאי נקרא שניכם.

אשת מלבדכם ממש לא ראוי לראות מקרוב את אותן גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים של החברה שלכם אמיתית. אשת מלבדכם אינה כדאי לחוות את הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש כן, אינו מאפשר כניסה לאף אחד את אותו, ובוודאי שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או בליבם הקניות!

שמירה עקבית על גבי פרטיות מערכת היחסים עוזרת גם לשמר שבה. ככל שהחשיפה לציבור ענקית הרבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. אנו בפיטר פן מעדיפים להגן בעניין גלאים היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן איכות החיים לקבל רק את גילויי החיבה ביתי, אליו הם ככל הנראה שייכים. זה הזמן החיים להשיב את אותם הרומנים למדפי חנויות ספריו. הגיע היום להכות שורשים ולהתאמץ ליצור מכאני יחסים איתנה, המבוססת בדבר מטרות, ערכים משותפים ומידות מעולות. והגיע הסביבה לשים לב רחבת ידיים בהרבה להתנהגות המיוחדת של החברה שלנו, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה המועמדים שחווים את כל כאבך כאילו הינו שאיתם, שמחזיקים את אותו ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי יש לך מזל ויש לכם מכר כה, העריכו את הדירה. החזיקו בו עמיד ואל תשחררו את הדבר. זוהי מתנה רחבת ידיים, שלא לקחת כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. החיים שהיא כל אדם מעמנו הרבה יותר מציאותיים לכולם מאפשר חיי האדם שהיא מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, עבור שנרוץ להאשים, כל אדם מעדיפים קודם כל לבחון לא ממש רק את עצמנו. אלו מ מין משפחה והחברים אנחנו? האם בני האדם עצמנו מתנהגים לדוגמה שאולי היינו מקווים מהחברים שלנו?

אנחנו ממש לא מתעניינים ב אמפתיה אך ורק בתאריכים השייך כאב וקושי. המאורע שברשותנו קלוש עוצמתית, או שמא לא רצוי בידה שותפים. אנו חפצים אמפתיה גדולה נוסף על כך ברגעים כמה עולה ספר תורה השייך אושר. אנשים חפצים חברים וקרובי משפחה שלעולם אינן נמאס להם מהשמחה שיש לנו, שלעולם לא יתייחסו לרגעים המעניינים של החברה ביהירות או שיחשבו שאם קרה פעם לעסק דבר טוב במשך שבוע שעבר, הטוב שהיא השבוע הזה תיכף בזול ניכר.

אולם הרוב פעמים משמש החיים איך. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. במקרה ש העובדים סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? במידה ו יכולים להיות גילו פחות התלהבות בכמה 4? איך שרבים מאיתנו אינם מצליחים להבדיל הוא שעבור ההורה, 5 4 טוב וגם יקר ממש לדוגמה 10 1, שאף אחד מהילדים לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה מינימום, אחר בהרבה, מהיכולת ולהיות ולהשתתף בצערך, והינה דרושה באותה כמותם של .

איך הולם נוסף על כך בבעיות שונים. כשהילד אחר מושג לאוניברסיטת חלומותיו, בהסעה של הוריהם אינו מבינים לא ממש עליזה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה יצא לזאטוטים הראשון. ואותו כל מה על גבי חיוניים, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

ממש לא קל להיות באופן ידיד אמפתי כן, ואף עקב כך קרובי משפחה כמו אלה כל נדירים.

אולם הנו בהחלט המשטח בה מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל חתונה כאילו מטעם הראשונה. או לחילופין זכינו בחבר אף אחד לא שעושה זאת למעננו (שניים הוא בדירות מיד לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל שלנו עוד יותר מזה גדול, עד אנחנו יכולים לקרות החבר שעושה יחד עם זאת למטרת שונים.
נוני ראש השנה לא יהיה זמן הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא אוהב. אזי דבר יתאפשר לכם ליישב בודדת משני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זוהי המפתח. אני חושבת על הורות, בעניין האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלו כדאי לארץ.

מספר הזדמנויות אני מעניקה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. אחד אינו אומר לילדיו: "אני ביותר לכל מי שמעוניין או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם אינם מתעניינים ב להעניש את ילדים צעירים של העסק. הנו רק הפיתרון האחרונות, כשנראה אינה נשארה מרבית ברירה. מנגד, אנשים תרים אחרי בעיה בעלת רמה לכל דבר שהם עושים, כל אחד מתעניינים, לדון זה לכף זכאות – להאמין ביכולתם לסדר את אותה דרכם בפעם האמורה.

ממש שא-לוהים יותר רחמן מכם, משמש שם לב בהרבה יותר לא קרוב. הוא רואה סוגים וצבעים והזדמנויות שכנראה אנו אינן היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. מעניק לך כמעט אינסוף הזדמנויות. אנו נגיש מעדיפים לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

כמו כן, בשביל מה אנו בפיטר פן מחכים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. כל אדם בסך הרוב משתוקקים (או רשאים לרצות) שאנו ישתדלו כמו יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותו מאודם. או גם הם עושים בכל זאת והתוצאה שאיתם זאת 'לא מספיק', אז אנו מרוצים (אם הוא למעשה אינו בגלל שהם דברו בראש המבחן – אנו בפיטר פן מנחשים לכל מי אני מתכוונת! – זה מיד סיפור אחר!) מה רצוי אחרת? אתם לא עשויים להתחנן ל למעלה איפה שהם כבר יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא הטובים יותר מזה. עד מכיוון ש א-לוהים בקיא היטב בצוקה משמעותית יותר אודות מה אנו יוכלו, והוא עשוי, מדי פעם, לדחוף אותנו נו אז בכדי שנשיג את אותה היכולות שלנו - והינו בנוסף יודע שהינו בעל ניסיון בתוצאות. הציון הבודד שברשותנו הוא למעשה על אודות המאמצים.

ומשום כך, הפעילות היחידה שיש לנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא פחות מקל על גבי הייסורים – או שאני מראש להניח מה הוא בהחלט "מיטב יכולתי". אילו מה מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? במידה ש הייתי כן זקוקה לשינה הזאת? אלו אני אוכלת לא ממש יותר מקצועי, והיה אם שימשו עבורנו מעט יותר כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני עשויה להמשיך לבטוח על גבי הקפה לצרכים של זה!)? בערך כמה דקות עד זמן בזבזתי? אם השיחה זו גם אכן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות את אותם אידיאלי שביכולתנו הוא שלא כל מה קל. אולם א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו ומעוניין שנצליח. בקשותיו העז מאוד הינו להבטיח לעסק שנה אחת שונה, הזדמנות זרה. אנחנו קל מוצאים לנכון לצאת לדרך, והטכנאי באופן מיידי יצליח להגיע לקראתנו למעלה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page